22 oktober 2014

5 redenen waarom de herfst leuk is

Hoi allemaal!

Vind je het niet fijn dat de herfst allang begonnen is? Wil je liever dat de zomer langer duurt? Met deze 10 redenen waarom de herfst leuk is, hou je binnen no time van de herfst!

1. De natuur is mooi
Overal om je heen zie je de bladeren verkleuren. En dat vind ik heel erg mooi! En weet je wat ik ook zo leuk vind? Door de op de grond gewaaide bladeren lopen.


2. Meer kledingkeuzes
In de zomer kies je voor een shortje en een luchtig hemdje, want ja je wil het niet te warm krijgen. In de herfst heb je meer keus! Je kan een leuke sjaal op een simpel t-shirt combineren, laagjes aantrekken, beenwarmers aantrekken, beanies op je hoofd zetten etc.

3. Warme chocomelk
In de zomer heb je hoogst waarschijnlijk alleen maar cola, sprite of iets anders qua frisdrank gedronken. In de herfst is het weer tijd voor warme chocolademelk met slagroom of marsmallows! Zelf ben ik een grote fan van warme chocomelk met slagroom. En jij?

4. Halloween
Ik weet niet wat jullie van Halloween vinden, maar ik vind het geweldig! Het huis griezelig maken, snoep inkopen voor de kinderen die langs mijn huis komen. En natuurlijk jezelf ook zo griezelig mogelijk verkleden! Ik kan niet wachten totdat Halloween begint.

5. Sweater weather
Ik schrijf er vaak over, maar toch herhaal ik het nog een keer. It´s sweater weather! Niks gaat boven met een beker warme chocomelk op de bank series kijken met een fijne sweater aan. Moet ik hier nog meer over schrijven?!

Wat vindt jij leuk aan de herfst?

Until next time girls<3 

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post!! Herfst is inderdaad zo slecht nog niet :)
    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel! Inderdaad, Maar toch heb ik liever de zomer;)
    x,
    Indy

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je reageert! Ik zou op alle reacties zo snel als mogelijk proberen te reageren!